Jump to content

cinnamonapples

Members
  • Content count

    689
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

Reputation Activity

  1. Like
    cinnamonapples reacted to Kaylercool for a status update, Just got around to posting the kitten pictures! The stray, Milly, had these k   
    Just got around to posting the kitten pictures!
    The stray, Milly, had these kittens right on the back porch. I placed the couch cover on the porch because I was going to throw it away later since the inside cats...um..had a sharpening fest on it. 
    Guess where Milly had the kittens...
    She wrapped herself up in the couch cover right on the porch. The large, glass sliding door that leads outside onto the back porch doesn't have curtains so I looked out there and wondered why she was wrapped up like that. Well, she had three kittens born already; one had just been born. I brought her inside and she had the other two. There weren't any complications. All five of them are chubby and healthy! 
  2. Like
    cinnamonapples reacted to Dashy for a status update, Yess, the site is back up! <3 Missed you all! How has everyone been?     
    Yess, the site is back up! <3 Missed you all! How has everyone been?  
  3. Like
    cinnamonapples got a reaction from CaitlynMellark for a status update, OMG, I'm so glad PA is back ♡ !!! ♡ Missed you guys hella ♡ !!! ♡ I've checked   
    OMG, I'm so glad PA is back ♡ !!! ♡ Missed you guys hella ♡ !!! ♡
    I've checked once a day ever since it went down ;c hahaha ♡ 
    I hope everyone notices & returns ♡ !!! ♡


  4. Like
    cinnamonapples got a reaction from CaitlynMellark for a status update, OMG, I'm so glad PA is back ♡ !!! ♡ Missed you guys hella ♡ !!! ♡ I've checked   
    OMG, I'm so glad PA is back ♡ !!! ♡ Missed you guys hella ♡ !!! ♡
    I've checked once a day ever since it went down ;c hahaha ♡ 
    I hope everyone notices & returns ♡ !!! ♡


  5. Like
    cinnamonapples reacted to kurokishi for a status update, Feels like deserted on the main site right now    
    Feels like deserted on the main site right now 
  6. Like
    cinnamonapples reacted to CaitlynMellark for a status update, FELLAS I MISSED YOU ALL SO MUCH  I THOUGHT THE SITE WAS GONE FOREVER I HAD   
    FELLAS I MISSED YOU ALL SO MUCH 
    I THOUGHT THE SITE WAS GONE FOREVER
    I HAD MY PA & FORUMS OPEN AND WHEN THEY DIDNT COME BACK I WAS SO WORRIED
  7. Like
    cinnamonapples got a reaction from CaitlynMellark for a status update, OMG, I'm so glad PA is back ♡ !!! ♡ Missed you guys hella ♡ !!! ♡ I've checked   
    OMG, I'm so glad PA is back ♡ !!! ♡ Missed you guys hella ♡ !!! ♡
    I've checked once a day ever since it went down ;c hahaha ♡ 
    I hope everyone notices & returns ♡ !!! ♡


  8. Like
    cinnamonapples got a reaction from Dashy for a status update, Ordered a hula hoop! ♡ Super excite ♡ !!! ♡ EEEEEEE ♡   
    Ordered a hula hoop! ♡
    Super excite ♡ !!! ♡
    EEEEEEE ♡

  9. Like
    cinnamonapples got a reaction from Dashy for a status update, Ordered a hula hoop! ♡ Super excite ♡ !!! ♡ EEEEEEE ♡   
    Ordered a hula hoop! ♡
    Super excite ♡ !!! ♡
    EEEEEEE ♡

  10. Like
    cinnamonapples got a reaction from CaitlynMellark for a status update, Lil late too ;    ♡ 。・゚゚・ ✧  !!!  Happy Birthday  !!! ✧ ・゚゚・。 ♡ Hope   
    Lil late too ;  
     ♡ 。・゚゚・ ✧  !!!  Happy Birthday  !!! ✧ ・゚゚・。 ♡

    Hope it was lit! <3 ~ ♡
    ♡ !!! ♡


  11. Like
    cinnamonapples reacted to Kaylercool for a status update, Ah, good news finally! I found Clementine's other kitten and the one I current   
    Ah, good news finally!
    I found Clementine's other kitten and the one I currently have inside is doing just fine! He's still somewhat scared, but he'll eat canned food right out of my hand and he purrs a lot.  I love him!
    I have no idea what gender the second one that I found today is. I haven't caught it yet. It moved into the shed, so he must have followed Clem to my house.
    Also, all the kitties I'm caring for are doing just fine. Still trying to find a home for the blind one. (Though I may end up keeping him.)
    -
    Now, I'd like to apologize for missing quite a few birthdays. I PROMISE I'll get around to giving out those CYOs. I've had a lot of different things piling up on me lately, and it's hard to keep up with everything. Please don't think I was just being lazy and careless. ;_; I do love you guys.
    I might even give out a bonus CYO to those I missed as compensation.
    @SwiftTalon @Kirito @rebeccaqwer12 
    Happy late birthday you guys. <3 I hope you all had a wonderful day!
    Also, noticed that today is @CaitlynMellark's birthday.  Yay! One I made it just in time for~ 
    Happy birthday, my friend! :3 
  12. Sad
    cinnamonapples reacted to Kaylercool for a status update, I lost a three week old kitten today.  I have been caring for a litter of thre   
    I lost a three week old kitten today. 
    I have been caring for a litter of three kittens that I hadn't gotten around to sharing with you guys. I'm sorry. 
    The only photos I have were taken a couple of days after they were born, so don't have any open eyed pictures sadly. I may not even post those old ones. I'm sorry that I won't be able to share a recent picture of the sweet baby that died.
    Their names are: Marmalade (the orange tabby), Tiramisu (the calico), and Maxwell (the black one.)
    Maxwell died this morning. I think it was just a matter of her being so small and weak; the runt of the litter. 
    I tried bottle feeding her, but I guess it wasn't enough.
    The strange thing is, she seemed totally fine until a couple of days ago. Small, but fine.
    She was acting super funny for a couple of days. I couldn't quite put my finger on what it was though. 
    She felt cold this morning and was sluggish, so I held her in my arms. She died shortly after.
    She was very friendly. Now, most kittens don't purr so early on. Maxwell did. She was so loud and she seemed so happy. I thought, "This kitten is going to make a wonderful cat for someone."
    It's very sad. It's sad enough for a kitten to be born dead or die shortly after, but its even worse when you're starting to get attached. 
    But, these things do happen. Dealing with it never gets easier either. I'm kind of....fragile when it comes to these sort of things. Even though I've dealt with them several times before.
    At least she isn't suffering now.
    But, I must say that I am thankful that Tiramisu and Marmalade seem super healthy. They're both pudgy and energetic.
  13. Like
    cinnamonapples reacted to Antashi for a status update, I'd love to sleep in a bunch of Wolly Bloom eggs!   
    I'd love to sleep in a bunch of Wolly Bloom eggs!
  14. Like
    cinnamonapples reacted to Dashy for a status update, I haven't been as active as I'd like to be lately, but I do have a reason lol~   
    I haven't been as active as I'd like to be lately, but I do have a reason lol~
    Recently I got 2 ducklings, and while I love them very much, o boy are they a handful, haha...
    Anyways - I'll try to be on as often as I can, meaning every couple of days or so. ^^ It's really unfortunate to see the site slowing down so much as it is, and honestly it's kind of sad seeing the site so dead... I hope it picks up again. <3
  15. Like
    cinnamonapples reacted to gamma for a status update, when you finally finish naming all of your pets :0   
    when you finally finish naming all of your pets :0
  16. Like
    cinnamonapples reacted to Uni_Animalia for a status update, Recently got a new horse! Her name's Nixa and she is sooo adorable and sweet. All   
    Recently got a new horse! Her name's Nixa and she is sooo adorable and sweet. All though she can be kind of nutty at times xD 
    She's a cremello/really light Palomino (We aren't exactly sure cause she has gray skin and Cremellos don't have gray skin they have pink) Quarter Pony. She used to do professional barrel racing but she got injured and can't do it anymore. She's an amazing horse and I'm planning on riding her in a couple weeks once she's gotten used to her new home a little more. 
     



  17. Like
    cinnamonapples reacted to Lilytora for a status update, Hey guys sorry for kind of poofing, but the past few weeks have been busy, but I s   
    Hey guys sorry for kind of poofing, but the past few weeks have been busy, but I should be able to come on more now, I also found out I get to go to disneyworld in july and I am excited.
  18. Sad
    cinnamonapples reacted to gamma for a status update, that moment when your twenty and still get growing pains :/   
    that moment when your twenty and still get growing pains :/
  19. Like
    cinnamonapples got a reaction from OldFoo for a status update, I'm gonna start sorting through pets/completing collections <3 ~ ♡  I thoug   
    I'm gonna start sorting through pets/completing collections <3 ~ ♡ 
    I thought I'd ask you guys first before I put them in the Bazaar/Auction House ♡
    Starting with Nut ♡ 

    Need: ♡
    Alt 4
    (Edit: No longer need ♡ Thank you @OldFoo ♡)
    I have these extras: ♡ 
    (To trade for or to sell for 450 each ♡)
    Alt 1x2 (In eggs)
    Alt 2x1 (Hatched) 
    Alt 3x1 (Hatched)
    Alt 5x3 (Hatched)
    Alt 6x2 (Hatched)
     
  20. Like
    cinnamonapples got a reaction from OldFoo for a status update, I'm gonna start sorting through pets/completing collections <3 ~ ♡  I thoug   
    I'm gonna start sorting through pets/completing collections <3 ~ ♡ 
    I thought I'd ask you guys first before I put them in the Bazaar/Auction House ♡
    Starting with Nut ♡ 

    Need: ♡
    Alt 4
    (Edit: No longer need ♡ Thank you @OldFoo ♡)
    I have these extras: ♡ 
    (To trade for or to sell for 450 each ♡)
    Alt 1x2 (In eggs)
    Alt 2x1 (Hatched) 
    Alt 3x1 (Hatched)
    Alt 5x3 (Hatched)
    Alt 6x2 (Hatched)
     
  21. Like
    cinnamonapples reacted to gamma for a status update, hmmm working on a supreme cyo custom this is gonna be a big big project fully alte   
    hmmm working on a supreme cyo custom this is gonna be a big big project fully alted and staged i've got one sketch done :0
  22. Like
    cinnamonapples reacted to gamma for a status update, ahh yes! my human avatar items got accepted !!   
    ahh yes! my human avatar items got accepted !!
  23. Like
    cinnamonapples reacted to gamma for a status update, that moment when you have a lot of eggs from breeding and you wanna hatch them all   
    that moment when you have a lot of eggs from breeding and you wanna hatch them all now
  24. Like
    cinnamonapples reacted to Dashy for a status update, I just wanted to let everyone know that from here on out I won't be as active as w   
    I just wanted to let everyone know that from here on out I won't be as active as was a few weeks ago. I will still come on every so often (meaning at least once or twice a week) to reply to things, I just won't be on every single day for over an hour as I did before. I believe I might have a person or two waiting for me to respond to them (checking PM's and stuff soon here) sorry for that!! Will get to everything soon. <3
  25. Haha
    cinnamonapples reacted to Jade Leigh for a status update, I started working out again, and let me tell you, my body hates me for it.   
    I started working out again, and let me tell you, my body hates me for it.
×